data haveri

Jag, Jimmie, Bea, Emil, Charlie, Vilda & Nim har varit ute och hoppat i snön idag, Vilda & Nim försvann, de va som två råttor som plogade sig genom all snö.
Charlie va asglad och sprang som en dåre, Nim försökte hänga med men utan nåt bra resultat, Vilda sprang 2 meter sen la hon sig ner och hämtade andan i 2 timmar innan hon kunde fortsätta.
Jag tog massa massa kort men datorn tyckte visst inte om min kamera och dog....nu har Jimpan äntligen fått fart på den men har fortfarande inga kort....det kommer!

Vi käkade även massa tacos och avslutade dagen med att tvätta i 4 timmar & sitta i bilen i 2, en givande dag!

det är -18 grader här snoret fryser till is i näsan,jag fryser arslet av mig,Vilda vägrar gå ut, Nim vill ha en vinterjacka och Jimmie går i T-shirt, han är van detta, i norrland brukar det vara -40 då plockar han fram skoteroverallen och sina öronmuffar, nu tycker han mest att "det kommer lite kyliga vindar".


Kamilla:

det är bra:)

händer i veckan då?

Hanna Rydén [Foto, Livet]:

sv: tack! :) följa varandra på bloglovin?

Kommentera inlägget här: