el stockholmo

Fick ryck idag, micke och conny ringde och tjatade om att vi skulle komma till sthlm, tänk att man kan vara sååå saknad, hade råtråkigt hemma så jag och jimpan slängde in hundarna i bilen o drog tre timmar senare stod vi vid en sovande conny som skriker;
-nej nej ta ner hundarna !!!!!va fan är ni redan här?

Så idag hr vi;

Hälsat på Bellisen, mickes bror och hans tjejs lilla fralla, hur söt som helst. Vilda va hur nöjd som helst (tror hon tyckte hon va rätt cool när hon vandrade runt lös på östermalm!) Nim va inte riktigt lika glad då hon inte fick va lös.

Ätit pizza på nåt konstigt ställe som hade växter på bordet och ett kort som man köpte allt på sen betalade man allt i kassan innan man gck ...alltså jag är nog väldigt omodern men jg kände mig som en vilsen höna, man lär sig nåt nytt varje dag!

sprungit geom stan på jakt efter zara jackan bajs!

nu ska pojkarna basta och jag ska dricka hb, conny vet hur han ska få mig at känna mig hemma!

Kommentera inlägget här: