hemskt

I Onsdags kväll trodde jag att jag skulle dö, har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv, det ilade i hela kroppen och jag visste inte hur jag skulle ligga, stå, gå för allt gjorde så förjävla ont! feber, svårt att andas, kramp och till råga på allt va jag helt tät i både halsen och näsan.
Jag kommer inte ihåg då jag va så sjuk sist, brukar inte va så speciellt sjuk och om jag är det inte fan gör det ont!
Hela natten gick iallafall och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, Jimmie ville självklart att vi skulle åka in till sjukhuset men jag tänkte ju att skiten skulle gå över.
Det gick inte över.....
Alex kille, Johnny hämtade mig vid åtta på torsdags morgon vi åkte in till sjukhuset där de bekräftade att det va den jävla skit influensan.
Vid såna här tillfällen vill jag verkligen flytta hem, där satt jag eländig och assjuk brevid nån jävla pundare som undrade om jag ville ha hans skitknark, (han tyckte väl jag såg ut som hans polare) jag tackade vänligen men bestämt nej och ångrade bittert att jag inte tagit med min ak 5.
Såna här grejer skulle aldrig hända hemma i Kil, nej där bjuder din "väntekamrat" på kakor, småpratar lite, klappar dig på axeln och tycker synd om dig.
Ringde till Maria och grinade lite, hon tyckte synd om mig och körde hem mig. Tur va väl det då jag knappt kunde röra mig.
NU har jag legat däckad i två dagar och sovit 24 timmar, jag mår bättre men orkar inte göra speciellt mycket.
Vill bara bli bättre, det är verkligen hur tråkigt som helst att bara ligga i sängen!
Jag vill ju träffa folk kom hit å hälsa på! munskydd ligger i hallen =)
Kommentera inlägget här: