jag; en riktig gnällkärring

Fast egentligen brukar jag inte va det men ibland bara rinner det över;
Kärringen på ikea vägrade ta emot mitt leg som giltig legitimation fast jag hade två leg, ett papper från skatteetaten och Jimmie med mig. Jag va så jävla förbannad så jag vet inte allt va jag kastade ur mig, när jag väl kom hem va jag fortfarande dyngförbannad, satte mig och skrev ett argt brev till hennes chef. Fick svar idag då han bad så hemskt mycket om ursäkt, detta ska aldrig hända igen, han skulle sända saken vidare och som kompensation skulle jag få hem massa matkuponger!
så numer äter jag GRATIS på ikea! det ni, det lönar sig att vara en gnällkärring...ibland iaf.

Carro:

Sv: Okej.

esmeralda:

Tack så himla mycket! :) kram

mamman:

Har dom julbord hos Ingvar??!;)

Kommentera inlägget här: