maffigt

Imorse hade Johnny brännt idol finalen till oss, så vi käkade maffig frukost med fruktsallad som "efterrätt" och kollade idol finalen....och JA Eriks flickvän har skämt ut sig! öööö GÅ NER FÖRFAN! nej stå gärna kvar å sjung med och dansa...HERREGUD!
Calles skinn/orkester/napoleon/kavaj va absolut snyggast nån nånsin haft på sig av idolerna, jag gråter om den inte finns kvar!

btw tycker jag det va bra att calle kom tvåa, nu kan han gå sin egen väg och inte va låst till några dumhuvven som tycker han ska sjunga higher...hallåååå? låten suger apa, en jävla ballad som kommer va bortglömd om en månad...nehej du tack!
L O V I S A:

fin blogg :D

Anonym:

- INDEED!

Rebecca:

jag tycker låten higher var bra :)

Anonym:

Få fler besökare till din blogg?

Gå in på http://www.viraltrafik.se/?marschia

Det är gratis=)

Daniel:

Låten lär inte vara glömd & borta om en måndad ;D Däremot håller jag med dig totalt angående flickvännen, get of the stadge dude :O

ibe:

fin blogg =)

FANNY ♥:

Riktigt fin blogg=)



Ha en fortsatt mysig tredje advent ♥

Benita:

hehe håller med om tjejen där... gömde mig bakom kudden när hon stod där och dansade...hoppas allt är bra tjejen

martina:

va gärna med i min veckansblogg tävling!

bara att kika in och anmäla sig, kram

martina:

Nu ligger veckansblogg-tävling uppe på bloggen!

Samla röster genom att tipsa dina läsare, lycka till.

Kram

Kommentera inlägget här: