Vem är snyggast?

Anna Anka påstår att det inte finns några snygga brunetter, hon skulle hellre raka av sig håret än att bli brunett!
döm själva;

hon borde nog ta tillbaka det där va?
Anonym:

haha what, jaag är ju snygg.. skämtochsido, hon är lite knäpp, inte så snygg själv:p

Neha:

Hahaha, och hon tycker hon själv är snygg eller?xD

Finns många fina brunetter

luckeboi:

sv; jag vet, hon är sjuk i huvudet! :O

Annika:

HAhaha... men jag tror att hon snackar så endast för att provocera!

Maya:

Ja vacker är hon inte, varken med eller utan make up!

Ida:

ja visst är de gulliga!! :D



hahaha vad jag skrattade då jag läste det där inlägget.. anna ser ju nästan ut som en anka i ansiktet! och det finns ju många sjukt snygga brunetter! ;)

Linda:

Men fy hur kan man generalisera sådär.. Jag tyck både jag själv och många andra brunetter är toksnygga:) bara svartsjuka rakt igenom tror ja:)

Kommentera inlägget här: