120 mil!

Japp imorrn åker vi äntligen!
120 mil till Umeå, jag längtar, ledig en och en halv vecka!

Karin:

Ha det så trevligt !

Ser ju ut som om ni kommer att få njuta av riktigt högsommarväder dessutom !

Njuuut ! =D

Mery:

Härligt :)

minvitamin:

Tack tack tack tack! Sååå fiiina!

Kolla min sida, du har ju anammat punkt nr 6!!!Haha

Ha det nu så bra,bränn er inte i solen (det blir visst högsommar den här helgen)och hälsa alla!!!

Karin:

Ha, ha...

Nu är jag här igen...

Jag ville bara berätta att jag har ansökt om annonser från Frossle, via din annons.

=D

Kan förresten tipsa om min annons till Kingolotto !

Det är ett gratis sätt att vinna olika fina priser.

Registrera dock gärna med en e-postadress, som det inte gör något ifall det kommer skräppost till ( Då kan man tacka ja till en massa grejer, och ha ännu bättre chanser att tjäna, och att vinna )

När man kommer ihåg det kan man gå in och spela gratis lotto-rader, och betala genom att titta på en annons i ca fem sekunder per rad - Skitenkelt.

Och som sagt fina priser !



Hoppas ni har det fint i Norrland också !



Här har man inte sett ett enda moln på tre dagar nu.

( Nej, faktiskt ! Inte ETT ENDA !!! )

Man tror knappt det är sant...

Solen har försvunnit bakom huset nedanför oss, men det är fortfarande 23 grader...

I morgon ska det visst bli ungefär likadant, men sen på tisdag kommer man väl att frysa ihjäl, när man vant sig med det här...

Det står att det ska bli tolv grader och regnskurar. - BURR !!!

Karin:

Tack !!! =D

Jag har också klickat... =)

Ha det så bra ! - Men jag förstår att ni har det kallt nu... - Det har vi också. Burr !!!

Kommentera inlägget här: