nån som vill bli min dnh?

alltså datanördhjälp!

Jag vill ha en ny header sen vill jag kunna lägga in you tube klipp, jag har försökt och försökt men jag är ju värdelös...eller om det är datorn som är från stenåldern och det inte går.
Jag har gjort EXAKT som beskrivningen, men det funkar fortfarande inte!

Tid för en ny design är det allt, jag blir ju spyfärdig när jag går in och kollar på min egen blogg (undviker helst det)
Har ju haft denna i snart ett år nu URK!!
Däremot tycker jag om att den är enkel, inga krusiduller och inga färger, -my style! men skulle behöva ha någon ny bild och kanske ändra bara lite???


Ellis:

Humor! :D Bättre än Idol! :D

Egoinas mamma:

När du är inte på bloggar du tycker om så kanske du kan fråga de vem som har designat? Eller så kanske de syns i deras länkar? (Jag kan inte heller själv)



God morgon! :D

Kommentera inlägget här: