shoes

Har hittat en rolig hemsida som har massa roliga och ovanliga skor och kläder, ni hittar den här
bla dessa;
Kategori:
Cecilia Larberg:

Jisus, ett par äkta All Stars!! De var ju heta som guld på 80-talet! Synd att man inte har kvar dem:-/

Becca:

snygga!!!:D

Sanna:

Härligt med tips!

Maja:

Sjukt snygga. Vill ha!

Ninnie:

Coolt! Kanske skulle hotta upp mina blåa vanliga :)

Emilia:

Åh, jag hade sånna skor på högstadiet. De var vita och hade en två söta kedjor

Tobias:

Vilka grymma Converse!

li:

Grymma!

måste kolla in där! bra tips!

Linnea:

ohh, dem var asnice ju!

Hanna:

Dessa hade min dotter velat ha, hade faktiskt ett par då jag var yngre. De är verkligen populära än idag dessa skor....

Maria:

cool sida :-)

ska kolla bättre när jag har mer tid...

♥ p r i n c e s s o n t he p e a ♥:

tack för tipset ^.^

Hanna:

snygga!

Weronica - Med Livet Som Insats:

Tackar för detta tips! Jag tycker om att vara lite "udda" perfekt! :D

Life of Jenna Cecilia:

Coola skor ;)

andrea:

åh va snygga! vill ha:)

ida we:

Jättesnygga! Har sett ett par svarta med massa fler nitar också, det är riktigt snygga de med :)

JUNITJEJ:

Snygga!!

JONNA:

grymt snygga! :*

Hanna.:

Grymt heta (: mmm ..

Natalie:

Snygga skor! Älskar converse :)

Kommentera inlägget här: