uuu trött och sjuk

det blir bara värre, vaknade imorse av att hela halsen va svullen, så dumt då jag va hos doktorn igår och hade absolut inte ont i halsen ,  hoppas att det blir bättre iaf.

Jimmie har köpt en ny datasladd till mig så nu kan jag ÄNTLIGEN uppta mitt liv igen! tack bejbi! =)
egetligen ville han nog inte det eftersom det har hänt så mycket i lägenheten på sistone, jag har ju målat möbler, städat överallt, fixat och donat med allt så det har varit väldigt fint här i några dagar.

Nimpan har blivit ett ännu värre odjur och morrar hela tiden, de ryker ihop jämt, igår bet vilda nim under ögat så hon har ett stort köttsår där nu.
Jag har läst och läst vad man ska göra, vi har ringt till nims uppfödare candystation kennel  som har haft frallor i 100 år, han säger att det bara är (antagligen) trotsåldern och att hon borde ge sig efter ett tag, men jag vet inte jag hon blir bara värre och värre.
Någon som har nåt tips?
jag vill ju inte komma hem endag och båda ligger blodiga och sönderbitna.
Karin:

Usch vad jobbigt !

( Både med förkylning och hundproblem )

Jag är också förkyld, men på bättringsvägen.

Tyvärr har jag inget tips om hur du ska göra med vovven, men jag hoppas någon annan kan hjälpa dig !

Det har inte blivit så mycket bloggläsande för mig på länge, men när det blir höst på riktigt, så kommer jag väl på besök lite oftare igen. =)

Krya på dig nu !

Kommentera inlägget här: