stressad eller?

Marie & Evelina åkte ner på stan, efter ett tag ringde marie;
Marie; jag tror min ena klack gått av?
Micke; haha
Marie; neeej jag har ju satt på mig två olika skor
Micke; hahaha
När hon kom hem var jag självklart tvungen att föreviga detta ögonblick;
såhär hade hon alltså sprungit runt på stan....snacka om stressad då man på sig olika skor!
Laila:

Lista på mitt år 2010 ( I det stora hela)

Laila:

Gillar bootsen :)

Sara - Only Saras:

Kul att du är med i Dagens Blogg!

Lycka till! :)

Sara - Only Saras:

Dagens Blogg är avslutad. Kika in om det blev du. Inte? Ny chans:

http://onlysaras.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-2.html

lindshe-svart bälte i shopping!-:

yeah! har du valt en produkt som du vill vinna i min blogg? annars får du göra det;D

Isabell:

Halkade in här av en slump via Facebook-> Mickes sida-> din sida och jag dog just av skratt! :D Jag var för fyra år sen tillsammans med Mickes kusin (Stefan, i tre år...) så jag har hängt mycket med den underbara familjen du är i nu... Marie är underbar och det är underbart att hon "far på stan" i två olika skor! Kommer kika in här fler gånger, tror jag bestämt. :) Ha det gott!

Kommentera inlägget här: