flytt

biffen & johnny har uppdaterat sig ordentligt i boende och innehar nu tom en hiss ,lyx tycker biffen som aldrig nånsin bott i lägenhet med hiss förut. Inga fler fimpar, bajskorvar eller ölburkar i trappuppgången aldrig mer -35, slut på varmvatten eller mögellukt i lägenheten. Nästan som att bo hos kungen!
Jag har installerat mig rätt bra i mitt nya hood, har snart lärt känna hela huset och har en bra relation till vaktmästarens hund. Jag är nöjd, frågan är när Johnny fått nog och kastar ut mig från  balkongen.
good bye
veronica:

Vilken fin blogg du har. :)

Anonym:

Hej :) Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Jag skriver om mina intressen som är 50-80 talen,rockabilly,cupcakes,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,nostalgi,färg,långt hår och mycket mer inom detta.Om du är intresserad så kika och om du inte är det så bara radera detta och tänk inte mer på det :)



Ha en bra dag.

simone:

Hallå snygging! vad har du för dig? Här är man insnöad i jobb ^^

Bitterfittan:

vad sysslar du med idag sötnos? (:

Bitterfittan:

vad sysslar du med idag sötnos? (:

Kommentera inlägget här: