1:A APRIL!

Har ni blivit lurade?
Inte jag eller jo, micke försökte lura mig att han brytit benet då han väjde för en älg......troligt
Marie ringer varje år till Micke och drar skämt innehållandes älgar, endra är älgen i trädgården eller också i baksätet på bilen. Det roliga är att hon drar samma skämt för Evelina och jag läste precis detta på hennes status på facebook:

Jag hade bestämt i morse att jag inte skulle gå på mammas aprilskämt som alltid innehåller älgar! Men vad gör jag!? Jo går på det! På väg till jobbet ringer hon och säger att det är älgar i Bergsbyn, så jag bromsar och kör jättesakta och spanar efter älgar, men ser inga så jag säger: Är du säker att det inte var i hedensbyn? Jo det var det nog säger hon, så jag forsätter att köra sakta!:)

Hahaha jag skrattar så jag grinar!
Evelina:

Snacka om att jag är lättlurad!!!:) Nästa år ska jag INTE gå på det!:)

Kommentera inlägget här: