BACK TO WORK

Efter en hektisk weekend, men riktigt rolig!
Micke kom ju till final i alla grenar och placerade sig bäst på en 2:a plats i rail tävlingen! gammal man kan också som speakern sa haha så gammal är han ju faktiskt inte, men ganska rutinerad!
Riktigt synd på slopesyle tävlingen där han vann kvalet med bäst poäng men trillade båda åken i finalen...tror han blev nervös. Det är bara att satsa på nästa år och om jag får bestämma blir det VM som då kommer gå av stapeln i Oslo då, det ni!
Så nu blir det hårdträning för vår del!



Just det min dator har sagt goodbye och jag ska lämna in den imorgon, jag ber till gud att Micke har tagit sitt förnuft till fånga och köper en ny dator till sig själv imorgon...annars blir det blogglöst......


Nu är det bara att packa upp, tvätta och packa om för på fredag drar vi upp till Skell för påskfirande och bara mys! jag längtar!!
julia:

förlåt för sent svar, har varit i tallin på spa resa. har precis lagt upp bilder på all mat jag åt om du är sugen på att kolla ;)



sv:

haha tack ;) väldigt snygg header, är det du?

Kommentera inlägget här: