BLÅS SKIT

Det är storm här och tävlingarna har flyttats fram, tråkigt men vi har det ganska bra ändå...vi äter och äter och äter, men jag klagar inte, min favotithobby, sen sitter jag vid datorn ganska mycket med. Sen har jag jordens träningsvärk sen igår, ganska dåligt tränad jag vet,sen har min högra arm inte funkat sen igår, har ingen aning om vad det är för fel men den hänger inte med jag är alldeles svag i den...konstigt antagligen har jag väl slagit i den eller nåt...
nej nu ska jag äta lite till och hålla tummarna för att den jäkla blåsten slutar snart!
Alexandra - Uppsalas största blogg:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/lordag-dagens-blogg.html#comment

josefine:

sv; :)

kurdisk muslimsk tjej <3:

bra hobby I like <3

Kommentera inlägget här: