IDAG

Massa saker har jag gjort idag men den började inte så bra på bajs humör imorse....vissa fick sig en knytnäve och Jtskällning.....  men sen blev bara dagen bättre och bättre;
jobbet var kanon, fick reda på en rolig sak (som jag inte kan avslöja nu, men det kommer...), sen har jag hunnit fixat med massa papper, ringt samtal, sökt lite jobb och pricken över I:et var att min "däckgubbe" som egentligen skulle byta däcken men inte hittat min jäkla bult eller vad det är som man skruvar av däcken med... men han erbjöd mig att köpa nya fälgar istället för 300:- SPÄNN!!!!!  så att jag slapp att kränga de jäkla däcken varje vinter/sommar! klart som fan att jag ville det!! och så billigt! han är bra hygglig min däckgubbe!
Sen är det ju asskönt väder och bara av det blir man ju superglad!

malin:

kolla in min nya blogg!

http://malinmylife.devote.se! :D

KRAM

Maj:

Skönt när man har bockat av olika saker som man är tvingen att göra! =) skönt att dagen blev bättre. Jo jag ska försöka, haka på den där utbildningen!

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR:

jag med :D

lovisa:

tkr j ame!

Johanna:

Allting är bra, självdå? :)

dreamsandthoughts ☆:

nu är vinnarna uppe!

kolla om de blev du! :)

Saris - foto&liv:

Vad roligt att du är med !

Vinnaren dras på söndag!

Men kan du kommentera om på: http://sarisfoto.blogg.se/2011/april/im-so-fly-so-sky-high.html#comment

Så jag håller mer koll på vilka som är med, för det inlägget du kommenterade på är bara för att se vinnaren.

Kram :)

Kommentera inlägget här: