SISTA KVÄLLEN I SKELL

Känns sådär.....vi har iaf haft en kanon kväll med god mat, vin,öl ,poker och spel.
jag & darling hemma hos eve & simon
grillning på G
supergod mat!
Poker...Leif vann efter en rafflande final!
Sen spelade vi med andra ord killarna mot tjejerna...ni kan ju gissa vilka som vann? =)
Micke fick upp ett ord och skulle förklara för de andra:
micke;- här bor pippi långstrump!?
Simon: lillalillerkulla
micke:...nä
Simon: villavillerkulla
micke.._nä

Micke hade fått ordet BLÅKULLA och trodde att pippi bodde där!

Leif ser ju lite dåligt (hade glömt glasögonen hemma) men det gick ganska bra ändå
Leif:- Roger Moore har spelat honom i många filmer?
Simon:-James Bond
Leif:- japp
Simon skitnöjd för att han svarat rätt... tar kortet och ska lägga det på spelplanen...
-Men det står ju JOHN BLUND!
Leif hade sett J & B och då gissat att det stod James Bond
Jag kunde inte sluta skratta ....och ingen annan heller

TACK FÖR EN SUPERTREVLIG SISTA KVÄLL LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA GÅNG VI SES!
Evelina:

Haha!! Ja gud vad jag skrattade igår!!:)) tack för en supertrevlig vecka!! Längtar tills nästa gång vi ses och då ska jag inte jobba lika mycket!!!

Johanna:

det ser ut som en riktigt trevlig kväll:)



hehe nej tyvärr jag brukar bara lägga ihop lite goda grejer i salladen som jag gillar x) men kanske kan börja skriva på bloggen om det:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Vad mysigt!! :D

Maj:

Vad söta du och din kille är! =)

Ja visst är min hund söööt ^^,

Kommentera inlägget här: