SPECSAVERS

Kl 11 var jag alltså på Specsavers i Skellefteå måste bara säga att jag blev superbra mött och så trevlig personal!
Jag fick göra synundersökning som visade att jag var ganska blind =) sen valde jag ut 5 par bågar och 2 par solglasögon alla glasögon är från SAND och riktigt snygga!
Norran (lokaltidningen) var där och vi fotade lite solglasögon t o m Micke fick vara med på ett hörn!
Både Norran och Skellefteåguiden kommer att lotta ut de par jag valde så om ni behöver solglasögon är det bara att vara med och tävla!
TACK SPECSAVERS I SKELLEFTEÅ FÖR EN SUPERTREVLIG FÖRMIDDAG!
fixar till solglajjorna
jag i ett av de par jag valde
Glasögonormen och mina två optiker/smakråd på specsavers!

Nu längtar jag bara tills jag får alla mina glasögon!



Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

A.C:

hoppas du kmr bli nöjd med dina glasögon:D



ha en trevlii kväll:D

SANNA:

SV: Vad roligt att du är med och tävlar! :D Vinnaren finns på min blogg, kika in och kolla om det var du som vann! ;)

AC:

Glajjor är ett så enkelt sätt att piffa upp sin stil. Ska inhandla ett par solbrillor imorgon!

Du e skitsnygg i dina! =)

Frida:

Specsavers är ju bra, schyssta priser och trevligt personal.

Kommentera inlägget här: