SYJUNTA ALÁ LUNDMARK

Vi syr och syr och syr och syr, det är så jäkla kul, igår sydde jag en klänning idag sydde jag en likadan snart ska jag ge mig på ett par shorts också. Micke syr ett par vita skinnbrallor, vi har ju experthjälp av Marie så vad kan gå fel? (eller ja...om det går fel har vi ju alltid hjälp)
'
Klänningarna, chockrosa eller vad?
barnarbete i Lundmark familjen!
Fler kreationer kommer imorgon!
Kategori:
LINDSHE - svart bälte i shopping! -:

Heeeelt underbar't day idag!

yea har du tips på hur man kan styla dem ? :D

LINDSHE - svart bälte i shopping! -:

Tack så mkt för tipset! :)



jag ska verkligen prova att blanda lite :D

Evelina:

wow vad snygga klänningarna blev!!!:)

my - mitt liv som 12åring!:

joru!

söta bilder :D

Maj:

sedär ja , vilken lyx!:P

angelica:

Hej vilken fin blogg du har! skulle vara jättesnällt av dig om du kunde lägga en röst på mitt illustrationsbidrag här --> http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica :)

Caroline:

sv: jadå ^^ sj?

Alexandra - Uppsalas största blogg:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

Annika:

Jag önskar att jag hade kunnat sy!

sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i veckan nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

pernilla:

Tänkte, det är roligt med en frågelåda på bloggen. På www.valresultatet.se kan man göra en, använder själv den. Tycker den fungerar jättebra! Tänkte bara som värdefullt tips. Besök gärna min blogg också :)



finns exempel på valresultatet.blogg.se

kram

Kommentera inlägget här: