TÄVLA OM ETT PAR SOLGLASÖGON FRÅN SAND!

Då jag var uppe i Skellefteå valde jag dessa två par glasögon från SAND;
Nu kan NI vinna likadana!
Skellefteåguiden lottar ut dessa och det enda ni behöver göra är att svara på frågan:
Specsavers har just nu ett specialerbjudande om 2 par glasögon till priset av
1 inkl enkelslipade standardglas från Pentax, vad är specialpriset?
  1. 595:-
  2. 995:-
  3. 1395:-

Svaret hittar ni på specsavers.se

maila ert svar till [email protected]

senast 6:e maj


LYCKA TILL!



TÄVLINGEN I GUIDEN;




bex.:

nejtack :)

patricia:

roligt :)

Maria - fashionstars ☆:

roligt med tävling :)

Veronica:

595 kronor :)

Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

hanna ♥:

va gärna med i min dagens blogg :D

Claudia:

gå in här; http://shop.obeyclothing.com/

Tove:

sv - jag tror att det blir en dagens blogg imorgon :)



allt bra?

hanna ♥:

HÄRLIGT! säger som vanligt till efter att jag har valt ut vinnarna :)

hanna ♥:

dagens blogg vinnarna är nu utsedda, om det inte blev du idag, kan du anmäla dig igen i samma inlägg och ha en ny chans imorgon, lycka till! :D

Kommentera inlägget här: