JAG ÖVERLEVDE!

Det var ju faktiskt inte så farligt, vi tog det ganska lugnt, ett nybörjarpass som micke sa...egentligen tror jag att han var ganska trött.
Vi värmde upp 10 min på löpbandet därefter bröst, biceps och mage, det gick ganska bra ,men gud vad jag är svag, verkligen på tiden att börja nu, i min ålder brukar ju allt vända och gå neråt få hängröv och daller överallt, nej tack om man kan göra något åt det så är det ju bara dumt att inte göra det.
Haha nu låter jag som värsta träningsfreaket efter 1dag, nej det är jag ju inte men ni fattar va?

Riktigt kul var det och jag längtar redan tills imorrn!
Nu LCHF mat biffar med massa sallad och en fet dressing!
bitterfittan:

fan va du är flitig!



jag orkar inte ens gå ut och promenera hehe

alice:

sv; men det var ju bra! köpte du något roligt i Göteborg då? :)

Cecilia R:

Tack snygging!!



Duktig du är som börjat träna :-)

josephine:

sv: haha! ja jag var sjuk men nu är jag frisk :D hoppas allt är bra med dig! kram

Emilia:

Fråga'n:va schampot bra?

Sv: Ja det var den ;)

Kommentera inlägget här: