NU KÖR VI!

jag svettas redan...... inte kul för micke han kommer heta mycket konstigt under detta pass....
Stackarn var till läkaren imorse, hans fotled har bara gjort mer och mer ont, han bröt foten för något år sen.
Läkaren röntgade och det visade sig att spiken som de satt i för att lappa ihop foten hade gått av, så nu blir det ny operation för att ta ut den....inte konstigt att han har haft ont.
Själv tror han att han är superman;
-men det är ju bara en liten operation klart jag kommer kunna gå ut från sjukhuset!
jo....säkert.....
MADDES:

Jag dricker kaffe och läser bloggar. Vad händer hos dig idag?



hehe killar har ibland lite för höga tankar om sig själva ;)

felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

Annika:

Usch ja det låter inte trevligt alls

Kommentera inlägget här: