HULTMAN,STAN & SMINK

Var som sagt förbi hos Therese en sväng hon skrev ut ett mönster till mig och gav mig massa tips och trix i hur jag skulle sy (ska ge mig på att sy en klänning) funderar på att låta henne fixa allt istället smidigare så.... Gå in på hennes syblogg där kan ni hitta massa nyttigheter om ni nu tänkt börja sy själva, den hittar ni här.

Sötnosen Elias

Gam Agnes

lilla Ziri

Hultmans stolthet



Sen var jag och Nicole iväg till stan bytte några linnen till mamma, kollade av Karlstad och åt mackor på subban, very good!

Nickan på subban

Väl hemma sminkade jag Nicole kolsvart,åt plättar och kollade tv. Nu blir det snart sängen föratt orka med morgondagens mamma lunch (hon är ganska påfrestande=)), andra sis Bea  och spontanplåtning med bästa Jessica wiii!
Sen bär det hem till Norge och min ÄLSKLING!!!!


Nicole innan

Nicole efter,( med sminkkappan och allt)


over and out!
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Hej!

Nu är vinnarna i Bstore tävlingen presenterade!

Kika in och se om du vann! :)

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-31-2011.html#comment



Ska jag fortsätta med tävlingar? Tyck gärna till! :)

Kram! <3

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

Hej! Jag lottar ut två foundations, kommentera bara inlägget med "jag är med" så är du med och tävlar! Glöm inte att skriva mailen bara! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-foundation.html

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Härliga bilder! :D

Kommentera inlägget här: