VERY IMPORTANT PERSON

Mina visitkort har kommit och jag känner mig helt plötsligt cool, viktig och bara helt awesome! Nu ska jag bara försöka bli av med dem också....
BELLZOR:

sv: Jag har skrivit ett inlägg om det nu :) Spana in bloggen :D senaste inlägget!

Emmie:

sv: Jadå, helt okej med mig :) Själv då? :)

emmi:

tuffa! alltid kul med visitkort :)



- älskar den bara, innan ens första luckan är öppnad, haha. Hon är bäst :)

kram

ninaoscarsson:

Men du är ju cool, viktig OCH helt awsome ;D

Emmy:

wiie, snygga! :)

Ska försöka lägga ut mer videos! Hade ärligt talat glömt bort! En på Chevy nu ialf! :)

Ingvild:

det blir til Malmö ;) kanskje ikke der jeg vil bli resten av mitt liv men, tror det kan bli bra! jeg har halvt svensk sjel tror jeg.. :)

Emmy:

Hungrig med labbe i sig om inte annat. Enda hon tänker på är mat. Matmissbrukare. sådan matte sådan hund.... ;O

Kommentera inlägget här: