SJUKT NERVÖS

Jag är sjukt nervös, det som jag babblade om igår var en ARBETSINTERVJU som MAKEUP ARTIST!
Sjukt glad är jag , men riktigt jävla nervös.....jag är ju inte ens klar än, men ska iallafall få komma och provsminka imorgon, så hoppas jag att ni alla håller tummarna!

Har 0 blogglust som ni kanske märker, men det är för jag har så mycket med examen att tänka på nu.
Sprang runt i köpcentret idag för att försöka hitta den perfekta outfiten och få massa inspiration, gick ganska bra och nästan allt är på plats men en del saker fattas, får försöka göra ett ordentligt ryck under helgen, den teoretiska biten är klar iallafall.

Ingvild:

lykke til med eksamen og intervju! spennende, men aldeles ikke noe gøy når før det går som man vil..

det går nok fint:)

Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!:

Lycka till! :D Shit vad kul!

isabelle:

:)

Kommentera inlägget här: