INGENTING SOM VI INTE GJORT IDAG

Haft en supereffektiv söndag som började med städning och röjning av bastu samt badrum (jag KNÄSKURADE golvet så numer har vi Jessheims eller varför inte Norges, renaste badrumsgolv!)
fortsatte med städning av kök, röj i hall, sopning och avspolning ute, placerade ut lite krukor,lyfte fram bord.
Sen hängde vi lite i solen en stund innan vi kom på att vi skulle ut och gå, så vi svidde om till löparstassen, Micke köpte nya shorts igår ala 80-tal. Så med de nya "sthlm maraton" shortsen, nya löparskor, nya solbrillor, en lång hästsvans och spinkiga ben skulle vem som helst kunna missta honom för Patrick Sjöberg (dock är Micke en aning kortare och har svart hår)
Gå rundan blev till en löprunda och ingen är tröttare än Thelma just nu. Väl hemkomna började jag på "projekt sänggavel" målade två eu pallar lite halvsjaskigt och ska bära in dem i sovrummet så fort de torkat (om jag känner mig själv så bär jag väl in dem innan de torkat och får färg på hela golvet, FORT ska det gå)
Nu har Micke tänt grillen, kyckling står på menyn idag, ha en fin söndag alla!

jag målar pallar

Micke visar att spindeln han såg minsann var såhääääär stor

världens sötaste tröttaste vovve
ninaoscarsson:

Vilken bra dag! :) ser fram emot bilderna på säng-gaveln, blir nog super bra!! :D

Sanna:

vad härligt att få så mycket gjort på en dag, man får njuta av dom dagarna när det plötsligt händer ;)

spännande med ett sänggavel-projekt, det ska bli kul att se hur det blir ! =)

Kommentera inlägget här: