FULL RULLE

Varit i storstan idag, sen träffade jag biffen på Ikea vi åt köttbullar (of course) drack kaffe, strosade runt och babblade i 5 timmar! LÖVELY! kan vi göra detta varje dag?
Tack för en superdag världens bästa!!!!!


Efter det tränade jag, Afromoves stod på schemat, så jäkla kul!
Däremot förstår jag inte folk som redan har varit på flera timmar och "kan" dansen och de tror därmed att de kan stå och babbla med varandra medan instruktören försöker förklara för de andra som inte kan, tycker det är brist på jäkla mycket respekt!
Jag kan numera (efter 2 månaders övning ska tilläggas) de flesta danser, inte fan står jag och babblar med folk medan instruktören försöker förklara....nej SKÄRPNING!

Har nyss varit inne hos våra grannar för att hälsa på nytillskottet; MAX, världens sötaste lilla Sankt Bernhard, han kom idag och vill helst bara sova hela tiden, så himla söt:
neli:

hihi varsågod snygging!

hoppas du får en fortsatt fin kväll =)

Hanna:

Fy tusan va söt! När man tänker på hur stor den kommer bli så vill man ju typ bara bära runt på den tills man inte kan längre;)

AL:

Så fint bilde du har av Max-the-dog!!!!

Emmy:

Låter som en bra dag! :)

Men jisses va söt Bebis!

Anonym:

fat apps sucks, beef-terror days rules!!! :-D

ninaoscarsson:

Haha, SKIT också! JAG hade tänkt ringa dig imorrn och fråga om du ville dra på IKEA (om jag mår som jag gör nu) hahaha :D

Kommentera inlägget här: