THELMAS DAGBOK:

Kära dagbok;

Mamma och pappa har visst inte tid med mig längre utan åker till nåt som kallas "jobb"....
Idag blev jag sjukt less på att de aldrig kom hem så jag tuggade i mig pappas ac/dc vinyl, den var inte speciellt god men det var klart värt det. Pappas min då han kom hem och såg sin sönderslitna skiva skulle jag inte vilja byta mot miljoner.
-Mohahahahahahah

Mamma fyller förresten år imorgon, det är lite svårt att undgå, hon tjatar om det hela tiden.....
Gör sin töntigaste röst (ja ni vet den hon alltid gör när hon pratar med mig) samtidigt som hon nyper mig i kinderna;
- Meeeen theeeeelma ska du inte köpa present till mamma??? sen upprepar hon sig åtaliga gånger innan hon viker sig av skratt för hon tycker att hon är så jäkla rolig.....

Själv letar jag febrilt efter första bästa utgång eller möjligtvis en snara så jag slipper höra på skiten.....


Jag tchillar.....

Molly Bergström, UPPSALA:

Gör du ikväll? :D

Molly Bergström, UPPSALA:

Något bra på tv? :P

Sara - IMSOOUTRAGEOUS:

sv ja visst är de vackra?

jag är typ helt kär i dem :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv; härligt ! jo det är bra.

vad gör du ?

Anonym:

Så söt:)

Kommentera inlägget här: