WELCOME SPIKE LOAFERS

ÄNTLIGEN har jag fått mina spike loafers som Micke hade beställt till mig då jag fyllde år. jag ÄLSKAR DEM! så jäkla snygga,sköna och rejäla, jag kommer bo i dem till sommaren. Helst hade jag velat haft på mig dem idag.
De får såklart stå bland några av mina favoritskor (just nu):
Emma-Maja:

Fan vad snygga! Jag tänkte senast idag att jag tänkte slänga upp hyllor på väggen för skorna. Men Mats vill inte.



Jo jag såg det.. var på lite dåligt humör då och sen glömde jag bara att svara.. sorry. Mats snackar om charter hela tiden! Vi måste :)

ninaoscarsson:

Va snyggt! :) Älskar dom korta lack-hyllorna! :D

galawesh:

Vart har du köpt dem? :)

claudia:

åh! har velat ha de jättelänge, var har du köpt dina? skulle bli så himla glad om du svarade!

Kommentera inlägget här: