DAGENS:

//skor-nelly//jeans-lindex//t-shirt-veromoda//skärp-ebay//jacka-jofama by kenza//keps-ebay//
nina:

Det var ju dom skorna jag menade!! :D

Thessan:

Du var ju inte liite ascool! :O

emma-maja:

Dom skorna har jag också ^^
Super snygg outfit!

Ingvild:

Det går bra med meg, prøver å ikke tenke på at jeg begynner i jobb på mandag.. skulle ønske jeg kunne hoppe en måned eller to frem i tid sånn at jeg slapp å ha hele ny og usikker-perioden. Menmen, det er bare å hoppe i det :) og vente på første pay-check!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så jäkla snygg! Vill sno din jacka :)

bella:

skitsnyggt! fräna brallor :)

nina:

Det var dom jag pratade om, som jag ville ha :)men jag sa att det fanns bara kvar i stora storlekar... :,(

Sanna Andersson:

snygging !!

Kommentera inlägget här: