FESTIVALEN!

Nej jag har inte dött, men imorse trodde jag att jag sakta men säkert skulle dö av bakfyllan från hell. Jag har insett att jag är alldeles för gammal för att gå ut, jag klarar inte av det längre men satan så kul det var så det var faktiskt värt allt illamående idag!
 
VI; åt massa god mat, lekte hattleken, drack vin, drack ännu mera vin, röjjde längst fram till Takida, åkte "danger danger", träffade scream, åt oxfilerullar (som däremot smakade skit...) och hade det helt awesome!
Nina & Jag
Bettan, jag, Eve & simon
Fina Malin och Per (och jag förstås...)
Eve & Bettan taggade!
Jag Nina och några randoms (som inte ens kunde texterna till Takida låtarna...ja jag blev förbannad varför ens gå på deras konsert då...hpf....)
min hemliga älskare
Micke vann ett hjärta till mig rånöjd!
Jag träffade scream, han var rånöjd att han fick ta kort med mig (jag förstår han)
mördarkarusellen
Eve rånöjd över sin sköldpaddsvinst (micke avis då han inte fick ner en enda burk...mohahaha)
 
 
Tusen tack alla inblandade, det var kööööng!
 
 
 
jacquiline:

Härliga bilder!

Kommentera inlägget här: