MÖTLEY WAS AMAZIIIING!

Vince Neil sjöng inte som en katt, Mick Mars rörde sig, Tommy hade kirrat hipster frilla och Nikki var kung som alltid!
De var så sjuuuukt jäkla bra och vilken show, OMG!

Skulle kunna sett dem 30 gånger till!
 
laddade till tusen!!!
 
Vi hade VIP biljetter så det var bara att gå före alla i kön, få ett resvererat bord, få affisher och pins, se ALLT och få drinkar hela kvällen! jag skulle kunna vänja mig vid detta!
 
 
 
 
 
Försöker ladda upp en film men det funkar inte nu, ska se vad jag kan göra!
 
 
Sanna Andersson:

sikka jävla godingar hela högen !! =)

Svar: <3
theresethunell

Elin:

Fan vad fett!!

Svar: så sjukt fett!
theresethunell

Erica AKA Tomtens Dotter:

Fy sjutton vad kul! Och i Vegas. Grymt avundsjuk! Vart i Vegas spelade de?

Svar: ja det var så jäkla kul, de spelade på The Joint det ligger i hard rock hotellet!
theresethunell

Evelina:

Coolt! :D

Caroline - Fotograf & Mamma:

Nikki är ju såååå jäkla het!

Svar: ja han är sååååå sjukt snygg!!!
theresethunell

Maya Lundberg:

ÅHHH SÅ SNYGG DÖÖR JU!!!

Svar: tusen tack! =)
theresethunell

Robin:

Inte för att vara ett troll. Men var det någon som vågade ställa frågan om Mötley Crüe Vs Guns n Roses grejen?

Alltså, om stridsyxan är begraven eller ej? För som alla vet, så tjafsade ju Axl Rose och Vince Neil en hel del back In the days.

Jag har dock inte den blekaste hur det ser ut på den fronten nu mera xD

Svar: De är ju inte vänner men inte ovänner heller (vad jag hört)
theresethunell

Erica AKA Tomtens Dotter:

Grymt! Älskar Las Vegas. Älskar Mötley Crüe. Första gången jag såg dem live grät jag, så bra var det!!

Svar: ja vegas är verkligen heeelt underbart och såklart mötley också! vart har du sett dem?
theresethunell

Robin:

Ah, jo. Det var ju inte precis igår som Axl Rose och Vince Neil skulle göra upp precis xD Men då vet jag ;)

Erica AKA Tomtens Dotter:

Två gånger på Sweden Rock och en gång i Globen. Skulle dock vara sjukt kul att se dem i USA

Svar: å najs va du där 2012? jag såg dem på srf då, dock tyckte jag de sög, Vince sjöng som en katt! så det va verkligen en toppen överraskelse nu i vegas när han sjöng som en gud! =)
theresethunell

Erica AKA Tomtens Dotter:

Håller med. Gick efter halva konserten. Men 2005 (?) På srf var nog den bästa konsert son som någonsin framförts på srf

Kommentera inlägget här: