GODMORGON OCH GRATTIS TILL EN AV DE BÄSTA

Somnade halv tre vaknade 8 då Jimmy drog till jobbet. Inne i en konstig period just nu.
Idag ska jag fixa mina fransar och TRÄNA!
 
Just ja jag har ju glömt att nämnt min helvetersträningsvärk, nä inte den från pumppasset utan den från step passet. 
NÅGON GLÖMDE VISST INFORMERA MIG OM ATT MAN KAN FÅ TRÄNINGSVÄRK I VADERNA!
eh inte alls jag själv som glömt bort det.
När jag vaknade i lördags kändes det som någon kört över mig.
Försökte liksom gunga alla mina kroppsdelar till sängkanten. När jag väl skulle ställa mig upp, ramlade jag ihop i en hög som en hjälplös liten kattungen eller en halvt ihjälslagen spyfluga. (gissar på att jag mest liknade spyflugan)
Kändes som att jag va tvungen att lära mig gå igen. 
Så jag har liksom haltat runt hela helgen.
 
Idag fyller en av mina bästisar år, 30 jäkla år!
Längtar sjukt mycket efter henne, den jäkeln är i thailand och skickar bilder på infinity pooler så jag blir grön av avund. Mest glad för hennes skull såklart. man fyller ju bara 30 en gång! 
Grattis puman! <3
 
 
 
 
Emma-Maja :

Tack hjärtat!!! Saknar ihjäl mig efter dig. Så många gånger vi har sagt " Therese och Jimmy borde också vart här!" Men snart ses vi <3 puss!

Svar: haha vi har sagt precis samma sak; "varför i helvete bokade vi inte?" men snart snart snart! Hoppas du får en underbar födelsedag! <3
theresethunell

Kommentera inlägget här: