HELGEN

Fredags va vi båda döda. I lördags lika rastlösa som vanligt, det är ju något fel på oss. 
jimmy skrev ett mess till sin mamma:
-Kan vi komma och dricka upp din glögg?
Efter ett tag får han tillbaka:
-Självklart, det finns vin och chips också!
Såklart traskade vi dit, hade det asmysigt,drack vin glögg och babblade om allt. Sen skulle vi gå hem tyckte Jimmy.
Det tyckte inte jag, så jag undrade om vi inte kunde gå genom stan hem bara för att "kolla lite"
Det hela slutade med att vi slank in på downtown drog en öl för att senare röja på Harrys dansgolv till ottan. typ, 

 
Igår såg jag världens absolut bästa film; The equalizer!
 
Har ni sett den? om inte GÖRT! Den va så jäkla bra så jag ville aldrig att den skulle ta slut!
 
 
Betyg:
SÅKLART!
Denzel är numera min stora idol!
 
På tal om idoler har jag tre till; Filip och Fredrik samt Amanda Schulman. Jag ÄLSKAR de här människorna. Filip och Fredrik har jag kommit på nu att jag älskar, har ju aldrig gett dem en chans förrän Jimmy tvingade mig att se på dom och jag har nu helt ändrat uppfattning. Finns det några skönare människor? NEJ!
 
Idag har jag storstädat här hemma, vill ju inte att Wanja ska bli dammallergiker när hon kommer hit imorgon.
 
 
 
Kommentera inlägget här: