TREDJE PASSET DENNA VECKA AVKLARAT!

 Vi är fan grymma, jag och Andrea.
Helt slut är jag nu och har precis smällt i mig en påse dillchips...eh....jag tränar ju...då får man.
 
Annars har detta varit världens tråkigaste dag,den har gått så sjukt långsamt. Det roligaste jag gjort idag (förutom träningen dåra)  var att besöka solariet och trycka på alla knappar i det. Har ju alltid undrat vad alla knappar är till för, och inte vågat prova. Idag kände jag att det var dax att utmana ödet lite;
När jag tryckte på första knappen började det spruta vatten på mig eller ja inte liksom vällde över mig utan mer en behaglig mist. När jag tryckte på andra knappen kom en dofta av gammal tant parfym, den va ju mindre bra. Är tanken att man ska gå direkt på jobb efter man solat och lukta tant istället för att duscha? Eller är jag bara dum som inte fattar varför den knappen finns?
 
Jag före träningen, det ser ut som jag har massa snor i näsan. så är inte fallet. det va visst nåt crappy filter jag använde.
Emma-Maja:

Bra jobbat snyggo!!! Jag körde 5 pass i veckan innan resan. Hoppas man kommer in i det igen när man kommer hem hahaha

Svar: Du är så duktig! Nu håller man på att komma in i det iaf ;)
theresethunell

Lilly:

Jag fattar inte heller den knappen...Den lät knepig! :o

Svar: Haha ja men det hände inte så mycket! :)
theresethunell

Carro:

Vore kul med samarbete. :) Om du är mellan 18-20!

Kommentera inlägget här: