ALLA ÄR ALLDELES FÖR LÅNGT BORTA

Jag är verkligen inte alls bra på att komma tillbaka till verkligheten och det vanliga livet.
Idag var snaran inte långt borta.....
 
Som tur är fick jag ett uppiggande skypesamtal av min galna älskade vän i Marseille, finaste sms:et av min andra galna älskade vän i Skellefteå, en nyårsinbjudan av min älskade galna vän i Oslo samt ett pepptalk av min älskade man. (som borde få medalj varje dag han står ut med denna periodare som mig)
 
Jag önskar att vi alla kunde bo på samma ställe, om jag fick bestämma skulle det se ut som Wisteria Lane, vi skulle alla ha våra familjer nära samt få vara friska och leva ett fantastiskt liv! 
 
Nu är det inte jag som bestämmer och eftersom det är thanksgiving idag får jag väl försöka vara tacksam för att jag har folk som bryr sig.
 
På tal om Thanksgiving, tänkte jag ju överraska Jimmy, vara en bra hemmafru och fixa en riktig thanksgiving måltid, då han är van vid denna tradition.
 
Googlade recept hittade ett ganska lätt tills jag insåg att prepering time va 45 min och cooking time 2h 30 min. Riktigt sååååå kul tycker jag ju inte att det är att stå vid spisen.
Jag stekte upp lite lax och kokade pasta istället, det fick fan duga.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: