GALNINGEN

Spelningen igår gick jättebra alla skötte sig och hade askul! 
Dock fick vi skippa efterfesten som visst skulle hålla på till fem på morgonen! Jimmy sjunger ju och behövde sin skönhetssömn. Det blev nog sent som det va eftersom de inte spelade förrän runt 1 på natten. 
Iallafall så knatade vi hemåt runt 2 tiden. Dio trummisen följde oss eftersom det är farligt att gå genom de kvarteren själva och det är jag sjukt tacksam över för jag va livrädd. 
Väl på rummet gick vi och la oss, efter ca 5 minuter knackar det på dörren. Vi trodde ju såklart det va Chris (gitarristen ) som bodde granne med oss. Jimmy går upp i kallingarna och öppnar. Han stänger dörren lika fort igen, låser och blockerar dörren med en resväska. 
Nä då va det en jävla tjej som visst va hans största fan i Brasilien och som redan hade fått autografer och tagit typ 100 bilder med honom. Hon hade följt efter oss och stod utanför dörren med papper, penna, dator och nån jäkla filt?? 

Det va ju himla tur för henne (och för mig) att det va jimmy som öppnade dörren.  Jag har hört att brasilianska fängelsen inte är så trevliga.

Helt sjukt iallafall och vi berättade detta för de i bandet imorse vilket de i sin tur berättade för de som hade hand om allt igår. Alla tog sjukt illa upp och undrade hur i helvete hon kom in samt hur hon visste vilket rumsnummer vi hade. 
Imorse flög vi tillbaka till saō Paulo och möttes på flygplatsen av tjejen som fixat hotellet vi bor på nu och tom hon bad om ursäkt (som inte ens hade nåt med det att göra) för att inte tala om promotorn här. Han lovade att detta absolut aldrig skulle hända igen och att det va förjävligt!

Så farligt va det ju inte tycker jag, jag blev ju mest förbannad på ungen, komma och störa mig på min semester liksom! 
Men alla som har jobbat runt detta och även alla i bandet vill ju verkligen att jimmy ska trivas och ha det bra. De tyckte att det hela va sjukt pinsamt!

Jimmy är och soundcheckar och jag ska snart svira om till partystassen! Det är idag den roliga showen är!
Igår
Idag

Kategori: vardag Taggar: Brasilien
Kommentera inlägget här: