INCHECKADE, FRULLE OCH FEJSBOOK TEST

Checkade precis in oss på våra plan och valde platser, skulle hellre dö än att inte sitta brevid jimmy. Typ. hade fått världens tråkigaste resa då. 
 
Ätit frukost bestående av en burk cola samt lite jordnötter, väldigt mycket 5-2 dieten.
 
Gjorde även ett test på fejjan under mitt intagande av jordnötterna.
Hur gammal är du?
Fejsbook vet alltså hur gammal jag är genom endast 6 frågor. En av dem var en bild på ett kassettband med frågan: vad är det här?
Japp fejsbook är smartare än vad man tror. Där fick de reda på att jag är över 20 iallfall. Eftersom jag vet mycket väl vad ett kassettband är. Man satt ju och väntade i flera timmar på att just den där NKOTB låten skulle komma på radion och man fick trycka på rec, för att sen vänta 3 timmar till innan nästa hitlåt kom.
Sen hoppades man på att just mitt blandband skulle bli klassens nya favvo! 
Ytterligare 5 frågor poppade upp som jag svarade sanningsenligt på. Min ålder blev 33. Fejsbook är inte alls så smarta egentligen, det står ju för fan i min profil att jag är född 1983, varför kollade inte fejsbook där?
Jag lägger ner dessa tönttesterna nu.
FEEEEL FEJSBOOK FEEEEEEEL!
Kommentera inlägget här: