DÖD ÅT HUVUDVÄRK

Med huvudvärken från hell,  har jag just nu lust att kapa av mig huvudet. FJÄRDE jäkla dagen!
Ringde sjukvårdupplysningen för att försäkra mig om att jag inte skulle dö. Hon tyckte jag skulle åka omedelbums till närmsta läkare!
-Och hälsa från mig att du SKA komma in i dag! 
Så nu har jag försökt sätta på mig ett ansikte, dock ett väldigt snett, randigt och opropetionelig sådant men iallafall inte lika skräckinjagande som förut.
 
Inväntar min dödsdom
Och om så är fallet så vill jag ha "party like tomorrow is the end of the world" av stålpantrarna på min begravning, bara så ni inte missar det. Sen vill jag att alla ska dricka pina coladas, vara klädda i sina finaste kläder, spela upp roliga klipp och visa snygga bilder på mig.
Vill även att ni reser en staty av mig, liknande frihetsgudinnan.
 
 
 
 
Lilly:

Cool begravning. :) En sån hade jag också velat ha. Dock har jag alltid velat ha låten Doll parts av Hole på min. Lyssna på den! jättefin!

Kommentera inlägget här: