HATERS GONNA HATE

Somnade i soffan 20:00 igår, innan dess somnade jag i solariet. 
Utarbetad, trött och självmordsbenägen.

Igår höll jag dock på att bli mördad, (smidigt hade sluppit självmordet då) av en permobil. Jag va ute och traskade med musik i öronen som vanligt så jag hör ju inte speciellt mycket. Plötsligt fladdrar det till vid mina skor och en kärring i permobil sitter och skriker TUUUUT!!!!!! 
Jag vänder mig om, kärringen är tomatröd i ansiktet, sitter och hytter med sitt finger samtidigt som hon antagligen skriker de värsta ord hon kan. Jag har ju fortfarande mina lurar i, så jag hör ju inget, om jag hade tagit ut dom och hört vad hon sagt hade antagligen tanten legat i Ätran just nu. Och jag i fängelset.Det enda jag gör är att le mitt största leende mot henne och gå därifrån. 

Orkade inte ens bry mig. 
Sån period är jag inne i nu. 

Störperiod. Jag bara stör mig på allt och alla ( ja jag vet att det är övergående och egentligen hatar jag ingen)

Men iallafall just nu HATAR jag folk som är inne på instagram och snokar. Ja jag har en öppen instagram så ni får snoka MEN pinsamt för er när ni "råkar" trycka så att ni gillar bilden och sen tar bort "like"n 
JAG SER DET!
Och ofta vet jag vilka ni är, så hett tips; låt den vara eller strunta i att snoka! 



Här vill jag va idag! 


micela:

Bahahaha..det översta..😂

Svar: =)
theresethunell

Kommentera inlägget här: