MEN BRA DAG!

Dagen startade 05:00 med att jag väcks av min kära man som alltid är råglad och råpigg på mornarna.
-goooodmorgon äääälskling
Jag:- håll käft
 
Sen gick jag upp försökte täcka mina gråa hår genom att kleta in bodylotion i skallen, så att det skulle se mörkare ut.....gick sådär. 
Såg mest ut som jag hade glömt tvätta det senaste året.
 
Sladdar iväg till jobbet, inser att jag glömt mina hörlurar, vilket förstör hela min dag och även mina trumhinnor.
Skickar iväg ett argt sms till min kära man: hora jag glömde mina hörlurar!
Varpå Jimmy ringer upp, är redan halvt påklädd tar bilen och kommer med dem till mitt jobb.
Får sjukt dåligt samvete att jag snäste åt han imorse.
Funderar på att köpa nåt fint till han, typ en resa eller en nästrimmer.
 
Väl på jobbet har en av maskinerna gått sönder, så jag får liksom vara en mänsklig maskin hela dagen. Vi är dessuton två man kort och jag får springa ihjäl mig. Just nu känns det som att jag varit på ett tre timmars långt spinning pass och jag dryper av svett.... beach 2015 here I come liksom.
 
 
 
 
ps; jag har en gigantiak finne i näsan också ds.
 
 
 
 
Sanna Andersson:

blä vilken dag !
vad jobbar du med för något ? =)

Svar: Haha ja :) jag jobbar på Carlsberg :)
theresethunell

Kommentera inlägget här: