PODDFAVORITER

Jag älskar att lyssna på poddar, och speciellt poddar man kan relatera till.
 
Emma lärde mig lyssna på Hannah&Amanda och deras podd; fredagspodden, som är helt underbar. De träffar mitt i prick och tar alltid upp superbra ämnen.
Man grinar och skrattar vartannat.
 
 
Sen har vi min ABSOLUTA favorit "tack för kaffet" som faktiskt Jimmy lärde mig lyssna på. Det är tre killar, ok typ gubbar, från kristinehamn (go värmland) som bara pratar skit, är superironiska och bara så jävla roliga.
Jag gapskrattar oftast varje avsnitt då deras humor är lika rå som min.
 
 
Sanna:

Jag älskar fredagspodden och Adam och kompani, relationspodden med bingo o Katrin och värvet :)

Svar: adam har jag faktiskt inte lyssnat på det måste jag testa, värvet är jättebra! dock tyckte jag inte alls bingo och katrin va bra men har bara gett dom 1 chans så jag kanske måste ge dem några avsnitt innan jag vänjer mig =)
theresethunell

Linda:

Jaa, Fredagspodden är bäst!! Du måste absolut testa Adam och kompani👍😊

Svar: Ja det ska jag verkligen göra! =)
theresethunell

Sanna Andersson:

åå har du inte lyssnat på Adam och gillar deras lite råaa, snuskiga humor så har du MÅNGA timmar framför dig med örongodis. Börja från början och lyssna är mitt tips ;) hehe

Kommentera inlägget här: