TILLBAKA I FALKENBERG

Efter 14h i ett flygplan så har vi landat hemma, trötta och slitna!
Det har varit en helt fantatisk resa och jag önskade verkligen jag kunde stanna kvar.
I oktober kör vi igen 1 månads roadtripp med Mats och Emma-Maja genom hela USA det kommer bli awesome!
 
Idag har jag börjat packa, vi flyttar om en vecka och har sjuuukt mycket saker att göra innan det, ska bli underbart med en egen lägga!
 
 
Sanna Andersson:

åå det brukar vara sånna dubbla känslor att komma hem, dels både skönt att vara hemma och dels ångest för att man är hemma hahah

jag längtar som en jävla tok tills om va 1 månad då jag ska till Las Vegas och La =)

Svar: Ja fy verkligen! Ååå vad kul! Hur länge vart ska ni bo? Har ni planerat massa? Ni kommer få det underbart! :)
theresethunell

Kommentera inlägget här: