VAD SKULLE BEYONCÉ GJORT?

Men godmorgon!
03:30 började min morgon och jag kunde verkligen inte somna om, och ni vet väl hur det blir när man inte kan somna om mitt inatten; man tänker SJUKA tankar. Eller iaf jag.
Jag ville ju helst avsluta mitt liv där och då. Ok nu låter jag väldigt drastisk men tror det är lite mycket i mitt liv just nu.
Men efter en titt på instagram trillade jag över detta;
"You have as many hours in a day as Beconcé"
Funderade starkt på vad Beyoncé skulle gjort en dag som denna, antagligen skriva nån låt, sjunga en liten snutt och kanske leka med sin unge.
Eftersom jag är tondöv, inte speciellt duktig at skriva låtar och inte har några barn. Bestämde jag mig för att gå till solariet och bli lte brun ( ja iallfall en början till att bli mer likt Beyoncé) 
 
Jag måste säga att livet känns lite lättare så nu ska jag ta tag i dagen; gå ner och tvätta, städa och försöka komma ut ur denna lägenhet så fort som möjligt!
 
Kommentera inlägget här: