BÄSTISAR MED ANDREAS CARLSSON

Nu längtar jag så jag dör till USA, jag kollar alla housewives som finns och drömmer mig bort till Hollywood, Sunset strip, Malibu, Melrose, Las vegas, Miami ja ni fattar.
Kan vi inte bara skippa denna månaden och dra NU?
 
Förra året vid denna tid var vi ju faktiskt i Los Angeles.
 
Ett roligt minne därifrån var när vi (jag, Jimmy, Mats och Emma-Maja)  hade bokat in oss på en fancy restaurang i Beverly Hills och ägaren behandlade oss som royals eftersom han trodde vi kände Andreas Carlsson. (Ni vet musikproducenten)
 
-I´ve seen you, you know Andreas Carlsson
-Eh yeeeah.....
svarade ju vi rent automatiskt. Nu är det ju inte så att nån av oss är mytoman eller nåt, utan vi kommer ju lära känna han. (inom en snar framtid)
 
 Vi fick den absolut bästa servicen, gratis efterrätt och när vi skulle gå sprang han efter oss och ville ta selfies.
Ja ibland lönar det sig att vara svensk och "känna" Andreas Carlsson
 
 
 
 
 
Kategori: resor, vardag; Taggar: andreascarlsson, losangeles, travel, usa;
Emmy (Emily):

Hahah, är det så man ska göra när man är där...
Tack för tipset :'D

Svar: Haha japp! :)
theresethunell

Kommentera inlägget här: