HELGENS PARTAJ OCH DATAHAVERI

Min dator vill inte riktigt samarbeta och för att undvika att köra över den 48 gånger så har jag slutat använda den helt. Jag HATAR datorer som går sakta eller ja...jag hatar allt som går sakta. Därav mitt dåliga blöggande här. 
 
I lördags var vi iallafall bjudna hem till Jenny. Hon och Stoffe hade lagat megagod kyckling paj och delikat dessert som vi slukade i ett nafs. Sen spelade vi "med andra ord" och drack vin....massa vin. Spelet utbyttes mot ett annat spel där man skulle kunna mycket om musik, man skulle även nynna en del låtar till andra spelare. Vissa klarade sig ju bättre än andra, jag nämner inga namn, Men vi hade iallafall riktigt roligt!
 
Söndagen var dock inte lika kul, då både jag och Jimmy låg som två döda sillar i soffan.
Försökte få användning för den där katten vi har:
-Åk och köp Mcdonalds! gastade jag utan resultat av hamburgare.
När hungern blev för stor övervägde jag att mala ner Frank till hamburgare, men vet att Jimmy aldrig förlåtit mig då, så jag avstod och kokade mig lite makaroner istället.
Jimmy, Jenny och Stoffe
Den goda pajen
mumsig efterrätt
asgod kaffedrink bjöds det på
Jag och Alicia Bengtsson (Jennys katt asgooo)
värdelös familjemedlem
Kommentera inlägget här: