SISTA DELEN I ÅRSKRÖNIKAN SEP-DEC

September startade med en tripp upp till Norrland för att umgås med bästis och plåta för Citykompaniet
 

Vi hängde i Oslo en hel del då grabbarna spelade in en ny låt och en teaser, jag hängde med min andra bästis

Jag och Jimmy förvandlades till Lili och Sussie och började rädda djur, denna gång en kanin som hade rymt

Lite senare i september drog vi på turné i Tyskland det var sjuuukt kul!

Helgen efter vi kommit hem från Tyskland drog vi till USA:t var borta i lite över en månad och hade verkligen "the time of ur lives"
några höjdpunkter;
alla dagar i LA, finns inget bättre ställe!
pizza pool partyt i Mats och Emma-Majas pool på rummet!
Arizona state fair
Aldrig sett Jimmy så lycklig som när han fick klappa alla djur
Besök hos Bazooka m familj
Hoover dammen
Kvällarna i Vegas
Vår cab
 
 
Miami beach
 

Väl hemma i tråkiga kalla Sverige hade vi allafall mycket att se fram emot. 
Svärmor bjöd på julbord
Frank längtade (inte) efter julen;
Mamma och Peter bjöd på julbord;

I början på december bakade vi lussekatter
 
Jenny Bengtsson, Stoffe och Alicia bjussade på kalas
 
Vi överraskade Emma-maja på hennes födelsedag 
Hon blev glad, Mats blev förfriskad.
 
Ja och sen firade vi ju jul;
 
 Sådärja där hade ni hela mitt 2015, det har varit ett bra år, vi har gjort mycket och haft det riktigt kul!
2016 står runt hörnet och det kommer bli en hel del förändringar, till det positiva!
Jag hoppas och siktar på att göra det fantastiskt!
 
Over and out! 
 
 
Kommentera inlägget här: