SANNINGEN BAKOM BILDERNA

Fick en fantastisk julklapp av Emma-Maja och Mats; en självutlösare till mobilen! Jag och Jimmy fick en varsin eftersom...ja eftersom vi är som vi är, vi gillar att vara med på bild!
 Genialiskt
 
Jag piffade upp mig lite extra idag, sminkade mig, satte på mig kläder och hittade min gamla svindyra Balenciaga väska som låg och skräpade i ett hörn, tänkte att det kan ju vara kul att ha med denna skönhet på bilden också. Mest för att dra uppmärksamheten till den och inte till mitt snart 32-åriga fejs.
Efter 150 bilder gav jag upp la på 48 filter och skickade ut skiten på instagram.
 
om jag lägger allt hår för syns ju inte alla rynkor och mina sneda hästtänder...
asså lika bra att dölja hela ansiktet , så kanske folk tror att jag är en mystisk filmstjärna...
Som precis snortat kokain
Hålla upp väskan och göra en ful min fungerade inte heller.......
Helylle tjejen med hästleendet kunde ju blivit en hit
 
Väskan syns, jag ser cool ut! BAM: instagram!
Cassandra:

Fina bilder och jättesmart med en självutlösare! :)

Svar: tusen tack! och ja riktigt smart är det! =)
theresethunell

Lydia:

Vilken bra grej!

Svar: ja verkligen =)
theresethunell

KassandraPalma:

snygg outfit!

Svar: tusen tack! =)
theresethunell

Ida:

Fin outfit, fina bilder!

Svar: tusen tack! =)
theresethunell

Sofie Selling:

Skönt inlägg ahah, vadå hästleende du har ju jättefin tandrad! :)

Svar: haha tack! det mesta skrivs ju med en glimt i ögat ;)
theresethunell

MADDISENJ.SE:

Vilken bra grej!

Svar: verkligen! så smidig! =)
theresethunell

Malin:

Så fin hatt! Vart har du köpt den? :)

Svar: Den är från hm!
theresethunell

Kommentera inlägget här: