TRÄNINGSTHERESE

Har typ dött.
Hade ju faktiskt bokat både spinning och bodyattack under veckan, men jag känner mig inte alls kry, fattar inte. Jimmy har ju hostat konstant i 4 veckor så jag tänker skylla på han. Alternativt vinterdepression eller gravid.  
Det sistnämnda eftersom jag vaknade inatt och kände ett enormt sug efter lövbiff?? Jag har inte ätit lövbiff på flera år och det tillhör ju inte favvorätten direkt.
Så idag blir det lövbiff,klyftpotatis och kryddsmör till middag!
 
 
Det stormar idag igen, det blåser så sjukt mycket på västkusten har jag märkt.
 Var nere i källaren förut och skulle boka tvättid, trodde jag va med i en skräckfilm. Den jäkla stormen ven i hela källaren och jag bara väntade på att hon i "the ring" skulle dyka upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: