KAN INTE ALLA LÖRDAGAR VA SÅHÄR?

Hoppade upp vid 8 på lördagsmorgonen, hotell Wernerson/Aniol serverade oss kaffe och frukost på sängen som vanligt. ( bortskämda ja) 
Efter frukost svirade Jag och Emma-Maja om till träningskläder och gick i rask takt till gymmet för ett core/ styrke pass. Bästa starten på dagen måste jag säga! 

Efter det fixade vi oss och sladdade ut på stan. Hittade lite för mycket grejer som jag "råkade" köpa och spenderade upp halva USA reskassan 
Men fan vad värt! 
Käkade världens godaste pizza, pratade skit och hade det fantastiskt!

Senare på kvällen då grabbarna hade repat  klart ( och vi shoppat klart) 
Spatserade vi till Aker brygge för tapas och öl på Delicatessen, succé va det! 
Sjukt gott och jättemysigt! 


Pigga och fräscha imorse satte vi oss i bilen och fräste hemöver.
Snittade 250 kmh, körde rekord och väntar nu på att sponsorerna inom motorvärlden kommer strömma in!
Ja det va ju inte Jimmy som körde om man säger så... 

Extrapass på jobbet väntas,  iochmed min spårning på shoppingturen måste jag ju fylla på i reskassan! 


Haaaaj



Kommentera inlägget här: